Сьогодні до нас завітала методист з кафедри інформатики Мінтій І. С., тому ми з дівчатами проводили відкриті уроки. На першому я проводила урок з теми «мова програмування Pascal», де діти мали змогу продемонструвати свої знання, які вони отримали за рік вивчення дисципліни програмування. На першому етапі я провела актуалізацію, учні пригадали основні теоретичні моменти розділу «Основи алгоритмізації» та ми розпочали розв’язувати задачі. Перша задача на пошук помилок в програмному коді була направлена на розвиток уважності та акуратності учнів. Далі я запропонувала деякі прикладні задачі, які можна було розв’язати за допомогою Pascal, тим самим виховувала інтерес до інформатики. Задачі були різного рівня складності, щоб учні з різним рівнем знань мали змогу розв’язувати задачі. Робота проходила таким чином — один з учнів виходив до дошки та записував програмний код, а інші розв’язували задачу на місцях та мали змогу звірятися із дошкою. В кінці уроку була проведена рефлексія, за допомогою якої я дізналась на що треба звернути увагу на наступному уроці. Діти отримали домашнє завдання та дізнались оцінки за роботу.
Далі ми відвідали урок Пилипенко Ольги з теми «Гіперпосилання та елементи управління презентацією». Спочатку була проведена актуалізація за допомогою фронтального опитування та тестування. За тести та усні відповіді була передбачена певна кількість балів, яка входила в оцінку за урок, добрати до 12 балів учні могли за умови правильного виконання практичних завдань на комп’ютері, таким чином усі мали змогу отримати оцінки. Ольга Сергіївна розповідала нову інформацію дітям по мірі виконання завдань, таким чином за провідним аналізатором учні застосовували слухову та зорову пам`ять. Для уроку вчителем були підготовлені презентації, які дітям потрібно будо редагувати, Ольга Сергіївна дібрала доцільні та цікаві завдання до виконання. Вона також слідкувала за дисципліною, робила зауваження коли хтось відволікався від теми та підтримувала робочу атмосферу у класі. Загалом урок пройшов дуже добре, всі учні отримали оцінки та дізнались домашнє завдання.
Урок Мельниченко Юлії з теми «Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-
технології та технології колективного інтелекту» також видався дуже цікавим та змістовним. Вона підготувала дуже багато матеріалів до уроку. По мережі діти працювали із презентацією та на вчительському комп’ютері Юлія Анатоліївна демонструвала різноманітні відео з робототехніки. Також дібрала вдалі вправи, які демонстрували можливості штучного інтелекту, наприклад вона запропонувала додаток, який розпізнавав малюнки, дітям дуже сподобалось працювати із даною програмою, було навіть трохи важко налаштувати їх на іншу діяльність. На уроці було запропоновано багато корисних smart технологій, які можуть знадобитись учням у майбутньому. В кінці кроку була проведена рефлексія та діти отримали завдання по підручнику.
технології та технології колективного інтелекту» також видався дуже цікавим та змістовним. Вона підготувала дуже багато матеріалів до уроку. По мережі діти працювали із презентацією та на вчительському комп’ютері Юлія Анатоліївна демонструвала різноманітні відео з робототехніки. Також дібрала вдалі вправи, які демонстрували можливості штучного інтелекту, наприклад вона запропонувала додаток, який розпізнавав малюнки, дітям дуже сподобалось працювати із даною програмою, було навіть трохи важко налаштувати їх на іншу діяльність. На уроці було запропоновано багато корисних smart технологій, які можуть знадобитись учням у майбутньому. В кінці кроку була проведена рефлексія та діти отримали завдання по підручнику.
Немає коментарів:
Дописати коментар