Шукати в цьому блозі

середа, 17 жовтня 2018 р.

Тридцять другий день педагогічної практіики

Цей день був доволі насичений, я багато що встигла зробити. Сьогодні я проводила відкритий урок з алгебри на тему «Розв’язування логарифмічних рівнянь». Оскільки це вже не перший урок з теми, то я запланувала дуже грунтовну актуалізацію. Діти повторили означення логарифму, властивості, методи розв’язування логарифмічних рівнянь та побудову графіків логарифмічних функцій. Актуалізація проходила у формі фронтального опитування, групової та індивідуальної роботи з залученням інтерактивної дошки, де були розміщені завдання до уроку. Далі розпочався етап розв’язування задач, де були запропоновані вправи, що потребували використання різних методів розв’язування логарифмічних рівнянь. Оскільки минулий урок з алгебри відбувався неділю назад, деякі діти встигли дещо забути матеріал, тому ми знов були вимушені пригадувати деякі теоретичні моменти теми, і самостійну роботу, що я запланувала на кінець уроку ми перенесли на наступний. Цього ж дня я перевірила самостійні та помітила, що діти засвоїли тему на різному різному рівні, в середньому показники на клас добрі, але оскільки погані оцінки все ж таки є, то дітей чекатиме аналіз самостійної роботи. 

Цього дня я перевірила контрольні роботи з геометрії, що учні писали у минулий вівторок. Контрольна містила 5 завдань з рівневою диференціацією, завдання відповідали рівню фізико-математичного класу, тому ті, хто погано орієнтувався в означеннях та теоремах, отримали відповідно погані оцінки. Але більшість класу відповідально підійшли до теми та мають гарні результати. 

1 коментар:

  1. Мені дуже сподобався проведений Вами урок з використанням мультимедійної дошки.
    Бажаю успіхів у подальшому!

    ВідповістиВидалити