Шукати в цьому блозі

середа, 3 жовтня 2018 р.

Двадцять третій день педагогічної практики

Дуже цікавим видався сьогодні урок біології. Вчитель спланувала багато видів діяльності. Спершу для перевірки знань було влаштоване фронтальне опитування, а далі за допомогою роздаткового матеріалу були перевірені основні означення теми. Діти отримали листочки з описом означення та повинні були сказати під який термін підходить дане визначення. Після учні дізнались, що сьогодні будуть вивчати закони Менделя і розв’язувати генетичні задачі. Вчитель показала етапи розв’язку подібних задач на прикладі та далі запрошувала дітей до дошки. У продовж уроку учні дізнавались нову інформацію про рецесивні, домінантні, летальні та сублетальні гени, яка була подана не тільки у науковій формі, а й за допомогою цікавих історій. В кінці уроку вчитель наголосила на тому, що на наступному уроці діти будуть писати самостійну роботу, яка буде містити генетичні задачі та задала параграфи до вивчення. Оцінок діти не отримали, оскільки, як зазначила вчитель, вони тільки тренувались, а перевірити засвоєння матеріалу вдасться на самостійній.

На уроках алгебри учні тренувались розв’язувати вправи на властивості логарифмів. Для перевірки глибини вивчення властивостей вчитель викликала трьох учнів до дошки та сказали їм виписати по пам`яті всі властивості, тих хто не міг впоратись із задачею вона садила на місця і викликала нових учнів поки всі три частини дошки не були правильно заповнені. Далі, останню частину двох уроків учні розв’язували прави, щоб відпрацювати властивості логарифмів та довести їх використання до автоматизму. Спершу учні ще відчували невпевненість та потребували допомоги вчителя, але з кожною наступною вправою робота вчитель зводилась до виправлення механічних помилок. Відмінники отримали індивідуальну роботу по своїм можливостям. Діти добре потренувались. А з тими, хто не вивчив правила на перерві я провела виховну бесіду, де пояснила важливість вивчення даних правил і навчання загалом. Я наголосила на тому, що якщо вони не будуть знати елементарні властивості, то далі буде ще важче, а оскільки вони ще здають ЗНО з математики, то їм тим паче потрібно приділяти увагу таким моментам, щоб отримати гарний результат.


Немає коментарів:

Дописати коментар