Сьогодні на уроці геометрії діти продовжували вивчати тему «Піраміда. Способи розміщення висоти у піраміді», беручи до уваги той факт, що це вже не перший урок з цієї теми, вчитель розпочала з актуалізації знань за допомогою фронтального опитування, де діти перелічували відомі їм способи розміщення висоти у піраміді та аналізували факти, що можна з цього отримати, наприклад, якщо бічні ребра піраміді нахилені під одним кутом до її основи, то площа бічної поверхні вираховується за спеціальною формулою. Далі розпочався етап розв’язування задач, де учні відпрацьовували набуті знання, вміння та навички. Вчитель завертала увагу на важливість побудови правильного малюнку для задачі, оскільки часто від цього залежить правильність розв’язку задачі. Для того, щоб привернути до цього увагу, наголосила, що буде знижувати оцінки за неохайні, неправильні малюнки, і тим паче за їх відсутність. Урок проходив у швидкому темпі, діти демонстрували свої досягнення у навчанні. На прикінці уроку вчитель провела рефлексію та з’ясувала, що урок учням сподобався і вони не відчували великих труднощів при розв’язуванні задач. Домашнє завдання учні отримали не велике, оскільки добре попрацювали на уроці.
Ми з дітьми обговорили важливість охорони довкілля, учні розмірковували про те, яким чином вони можуть допомогти у збереженні навколишнього середовища. Ми дійшли до думки, що хоч на разі вони не мають можливості здійснювати великий вплив, але хоча б можуть не смітити на вулицях, з повагою відноситись до природи, бути не байдужими та допомагати природі. Дехто розповів, що долучався до волонтерської акції та висаджував дерева у місті. Всі ми живемо на одній планеті та повинні долучатись до її збереження.
Немає коментарів:
Дописати коментар