Сьогодняшній день розпочався з п’ятнадцяти хвилинки яка була присвячена бесіді про техніку безпеки на канікулах. Ми з дітьми поговорили про небезпечні ситуації, яких вони повинні уникати. Повторили правила поведінки на дорозі, розібрали випадки битового травматизму та поговорили про небезпеку вживання психотропних речовин. Можу сказати, що з технікою безпеки учні добре ознайомлені та маю надію, що канікули для них пройдуть без зайвих пригод.
Далі на учнів 11-Б класу чекав урок у алгебри, де вони мали писати самостійну роьоту. Вчитель на початку уроку відразу, без зволікань роздала листочки для самостійних, записала на дошці завдання та учні приступили до роботи. Оскільки діти заздалегідь були попереджені про самостійну і мали підготуватись до неї, тим паче тренувальні вправи були запропоновані у якості домашнього завдання, то етап актуалізації був пропущений. Самостійна з теми «Розв’язування логарифмічних нерівностей» містила 5 рівнево диференційованих завдань та була розрахована на 30 хвилин, в ній містились зава дання які можна було розв’язати за означенням логарифму, методом заміни, потенціювання та зведення до однієї основи. Після самостійної роботи розпочався етап розв’язування задач, де вчитель пропонувала задачі підвищеного рівня складності зі збірника підготовки ЗНО, і беручи до уваги той факт, як учні розв’язували дані задачі, я маю думку, що самостійна написана щонайменше на достатньому рівні. Домашнє завдання учні отримали знову не з книжки, а зі збірника підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання, щоб запобігати списування з готових домашніх завдань.
Також сьогодні я допомагала проводити урок у п’ятому класі з теми «Прямокутник. Квадрат» за видом це був урок засвоєння та застосування знань. Спочатку я розповіла теоретичний матеріал з поданої теми застосовуючи приклади прямокутника та квадрату з нашого життя. Та, зрозумівши що діти володіють матеріалом, ми почати розв’язувати задачі. Учні дуже вправно впорались із задачами, поводили себе активно, завжди були бажаючи на відповідь біля дошки, ми встигли розвіяти всі задачі, заплановані на урок. Я намагалась підтримувати дисципліну у класі, але оскільки за кількістю дітей було більше тридцяти то все ж таки деякий шум був. В кінці була проведена рефлексія, з якої я дізналась, що учням сподобався урок та діти отримали домашнє завдання чисто з теорії.
Немає коментарів:
Дописати коментар