Цього разу вихідні пройшли дуже швидко, оскільки я з іншими студентками-практикантками були запрошені у суботу на проведення олімпіад у якості асистентів. Наша робота полягала у тому, що ми допомагали дітям з оформленням робіт, слідкували за дисципліною та запобігали списуванню.
На цій неділі з понеділка 11-Б - черговий клас, тому половина учнів знаходяться на постах та не практично відвідує уроки. Саме тому на алгебрі були присутніми тільки 10 з 17 учнів. В зв’язку з цим вчитель інакше побудувала хід уроку ніж завжди. Була влаштована ретельна перевірка домашнього завдання, де кожен учень поділився проблемами, які виникли при розв’язуванні домашніх задач та вчитель детально пояснювала методику розв’язання, залучаючи інших учнів, які впорались із задачами. Таким чином була влаштована не тільки перевірка домашнього завдання, а й актуалізація знань. Далі, зробивши висновки по виконаній роботі, вчитель запропонувала кожному учневі індивідуальні вправи до розв’язання, над якими вони працювали самостійно, і за 15 хвилин до кінця уроку всі здали роботи та розпочалась робота біля дошки. На другий урок алгебри залишилось вже 6 учнів і вчитель мала змогу приділити увагу кожному. Розпочався урок відразу з етапу розв’язування задач та оскільки тема «Логарифмічні нерівності» є відносно новою для дітей, то вчитель намагалась задіяти різни види пам`яті дітей та пояснювала матеріал словесно, виділяла схеми, за допомогою яких можна розв’язувати різні види нерівностей, змушувала дітей виділяти логічні зв’язки самостійно. При розв’язуванні нерівностей вчитель допомагала учням у пошуку методу розв’язування, виправляла посилки, зупинялась та наголошувала на складних моментах. Перед дзвінком діти підвели підсумок уроків та отримали домашнє завдання. День пройшов дуже продуктивно.
Немає коментарів:
Дописати коментар