На порядку дня булі три уроки геометрії, яки вже проводила вчитель. Тому перший урок вона розпочала з перевірки знань, влаштувала фронтальне опитування та проаналізувавши ситуацію з рівнем засвоєння теоретичного матеріалу, запропонувала схему, метою якої було узагальнення та поглиблення знань учнів. На етапі розв’язування задач були наявні вправи різного рівня складності, щоб дати змогу відповісти якомога більшій кількості дітей. Книгою діти не користувались, вчитель запропонувала їм тренувальні вправи зі свого тренажеру, які були викладені на інтерактивній дошці, отже кожен мав змогу розв’язувати задачі у власному темпі та тільки звірятися із дошкою. Дітей, які відповідали біля дошкі вчитель залучала до використання математичної мови, звертала увагу на скорочення, що учні використовують при розв’язування задач та наголошувала, що на ЗНО дані скорочення не можливі, оскільки рахуються за помилки. Вчитель не тільки встигала слідкувати за дошкою, а й допомагала учням на місцях. Також сьогодні відбулась самостійна робота, яка охопила і тему піраміда, і зрізану піраміду. Наприкінці уроку була проведена рефлексія, де вчитель дізналась у кого які складності виникали про розв’язування зада на уроці та помітила собі на що звертати увагу наступної геометрії.
Оскільки у неділю відбулося свято, то я вирішила провести дітям виховну годину на тему «День українського козацтва» у формі продуктивної гри. Метою заходу було формування в учнів бажання вивчати історичне минуле свого народу та виховування інтересу до української спадщини. Ми з дітьми провели вікторину, де вони показали свої зання історії козацтва, також долучилися до народної творчості українців прослухавши пісню "Ой на горі та й женці жнуть", а наприкінці заходу подискутували на тему за що и любимо нашу батьківщину та що вона нам дала, а результати дискусії вилились у гарну схему.
Немає коментарів:
Дописати коментар