Цього дня я проводила відкритий урок з геометрії на тему "Піраміда. Способи розміщення висоти у піраміді". Оскільки це вже третій урок з теми піраміда, то я розпочла його з актуалізації знань, де учні продемонстрували свої знання з теорії. Можу сказати, що теорія засвоєна добре, діти відповіли на всі запитання, але іноді виникали труднощі. Далі я підготувала декілька задач високого рівня складності, після кожної з яких учні мали змогу пройти тести, що стосувались даної теми, таким чином я намагалась залучити дітей до застосування знань та, як результат, досягнути їх кращого засвоєння. На уроці ми встигли попрацювати з середовищем GeoGebra, за допомогою якого була розроблена задача із готовим малюнком та покроковою перевіркою розв'язку, це трохи пришвидшило темп роботи. На жаль ми не встигли попрацювати зі всіма видами діяльності, що були заплановані, але розв'язали дві задачі високого рівня складності та виконали тест, що дуже добре. На прикінці уроку учні отримали домашнє завдання, що формує дослідницьку компетентність, а саме довести певну властивість, яка їм знадобиться на наступних уроках.
Також я була присутня на уроці Мельниченко Юлії Анатоліївни з теми "Розміщення прямої і площини в просторі. Ознаки паралельності прямої і площини", що проходив у 10 класі. Для актуалізації знань був використаний кросворд, що містив основні теоретичні відомості теми. Юлія Анатоліївна використовуала GeoGebra для пояснення нового матеріалу і тим самим підвищувала рівень наочності, також пропонувала учням працювати із середовищем при доведенні властивостей і теорем. Для проектування теми на життєві ситуації була використана прикладна задача, що наглядно демонструвала важливість знань з даної теми. Загалом урок пройшов активно та змістовно.
Немає коментарів:
Дописати коментар