Сьогодні на алгебрі діти розпочали з аналізу самостійної роботи, яку написали цієї середи. Вчитель детально зупинилась на рівняннях, де учні допускали найбільше помилок, так детально були розібрані три рівняння та повторені меиоди розв’язування логарифмічних рівнянь. Далі розпочалась нова тема «Логарифмічні нерівності», оскільки етап аналізу самостійної роботи був дуже змістовним і зайняв дещо багато часу, то вчитель встигла розповісти тільки основи розв’язування логарифмічних нерівностей та привела декілька прикладів. Для кращого засвоєння нового матеріалу вчитель застосовувала зоровий, слуховий та цифровий канали сприйняття інформації. Вчитель наголосила, що логарифмічні нерівності важко опанувати без ґрунтовної підготовки та практики, тому двти відповідально підійшли до нової та теми, добре тримали дисципліну та активно задавали питання у незрозумілі моменти, проявляли інтерес до навчання. В кінці уроку учні в якості домашнього завдання отримали задачі на повторення логарифмічних рівнянь та додатковий теоретичний матеріал по логарифмічним нерівностям.
Далі на уроці української мови учні повинні були писати диктант, вчитель дещо задовго налаштовувала дітей на роботу після перерви, вони вели себе активно та були налаштовані на бесіди, через що вчитель прийшла до вибору розсадити учнів та тільки після цього розпочала урок у звичному темпі. Під час диктанту вчитель слідкувала щоб діти не списували з телефонів, ходила поміж рядів та турбувалась про те щоб учні встигали писати текст, що вона надиктовує. Закінчивши диктант, дітям був час, щоб вони перечитали свій написаний текст, повиправляли помилки, і тільки після цього здали зошити. Після такого виду діяльності ще залишився час і вчитель витратила його на розбір помилок, що діти могли припустити та провела рефлексію.
Після уроків ми з дітьми провели бесіду щодо дотримання режиму дня. Деякі діти мають за звичку лягати спапи за північ, а потім запізнюються на уроки через те, що їм важко вставати. Тому ми розглянули рекомендації як зробити свій продуктивним та розробили приблизний розпорядок дня, якого учні можуть дотримуватись. Під час бесіди я наголошувала на важливості восьми годинного сну, особливо для молодого організму та трьох-чотирьох разового прийому їжі.
Немає коментарів:
Дописати коментар