Сьогодні за розкладом у дітей передбачено два уроки з алгебри. На першому уроці діти тренувались розв’язувати логарифмічні нерівності, і оскільки це вже не перший урок застосування знань, то учням пропонувались задачі високого рівня складності, передбачені для фізико-математичного класу. Під час уроку переважала фронтальна форма роботи навчальної діяльності, а біля дошки учні працювали по одному, по двоє і, навіть, по троє. Необхідно зауважити, що вчитель підтримувала ідеальну дисципліну та, відповідно, робочу атмосферу у класі, слідкувала за записами учнів не тільки біля дошки, а й на місцях. При знаходженні області допустимих знань вчитель неодноразово звертала увагу на доцільність використання методу інтервалів, і оскільки декілька учнів не змогли ним скористуватись, то вона ще раз нагадали принцип роботи з методом інтервалів. На другому уроці була запланована робота з логарифмічними рівняннями, де учні ще раз повторили методи розв’язування логарифмічних рівнянь за допомогою фронтального опитування на етапі актуалізації знань, а потім застосовували свої знання на практиці. Оскільки вчитель знає індивідуальні особливості кожного учня, то вона викликала до дошки на різні приклади учнів, у яких є проблеми з конкретними випадками. Таким чином на уроці мав місце особистісно орієнтований підхід до навчання. Якщо комусь не вдавалось розв’язати рівняння біля дошки, то до роботи залучались інші учні, робота яких полягала у тому, що вони намагались задавати навідні питання. Таким чином учні розвивали пам`ять, логічне мислення та вміння правильно висловлювати думки. В кінці уроку вчитель провела рефлексію, де учні мали змогу ще раз поміркувати про свої сильні та слабкі сторони та отримали домашнє завдання, яке допоможе дітям подолати труднощі при розв’язуванні логарифмічних рівнянь та нерівностей.
Немає коментарів:
Дописати коментар