Шукати в цьому блозі

четвер, 6 вересня 2018 р.

Четвертий день педагогічної практики

Для 11-Б сьогодні день чергування, вони зустрічають дітей на сходах та слідкують за дисципліною у школі на перервах, а після дзвоника поспішають  до класу вчитись.

Перший урок з геометрії вела класний керівник, все ще йде тема повторення пройденого матеріалу з теми "Перпендикулярність прямих і площин у просторі", тому перший етап уроку розпочався з фронтального опитування, діти відповідали почерзі і не перебивали один одного, вони виховані поважати один одного. Далі розпочався етап розвязування задач, вчитель вміло скеровувала дітей та слідкувала щоб діти, які сидять на місцях та працюють у зошитах не списували з дошки, а розвязували задачі самостійно, тим самим вона підтримувала робочу атмосферу і активність учнів. Олена В'ячеславівна враховувала здібності кожного учня при виборі тих хто буде відповідати біля дошки та працювала над розвитком просторової уяви в учнів, змушувала їх описувати малюнки словесно, використовуючи правильну математичну мову.

На другий урок залишилось тільки шість учнів у класі, оскільки інші пішли чергувати в їдальню, на прохідну та на журналі, але це не завадило вчителю. Таким чином вона мала змогу приділити увагу кожному учню ретельніше. На цьому уроці геометрії повторювали тему "Координати та вектори просторі", вчитель разом з учнями пригадали основні теоретичні моменти теми, потвороювання відбувалось у формі бесіди, та почали розв'язувати задачі. Вчитель наголошувала на тому, що у думках як і на дошці або у зошиті повинен бути порядок, вчила акуратно та раціонально використовувати робочий простір. Вчитель залучала дітей до виконання завдань підвищенної складності, було видно, що учні добре орієнтуються у темі, та швидко знаходять шляхи розв'язку задач, але іноді не без вдалої підказки вчителя, яка не розкривала весь розв'язок загалом, а тільки наштовхувала дітей на потрібні думки. Враховуючи можливості учнів, вчитель пропонувала більш здібним дітям на місцях розв'язувати задачі творчого характеру, які потребують глибших знань. Наприкінці уроку учні отримали оцінки та домашне завдання.

Також сьогодні Олена В'ячеславівна перевіряла мій конспект уроку, який я буду проводити у наступний вівторок. вона надала мені корисні поради та вказала на місця, яким треба приділити більше уваги.


Немає коментарів:

Дописати коментар