День розпочався з урочистої лінійки, де оголошували результати змагань, які були проведене у день спорту в минулу п'ятницю, переможці отримували грамоти та подяки. 11-Б також отримав грамоту за поміч вчителям фізкультури у проведенні спортивних заходів, думаю вона надихала їх цілий день. Оскільки після лінійки діти мали 20 хвилин вільного часу, тому я провела з учнями бесіду щодо поведінки удома насамоті. Ми обговорила правила поводження з електроприладами та проаналізували схему дій у разі виникнення небезпечних ситуацій. Думаю у час розвитку компьютерних технологій ця тема є важливою. Діти вже доволі дорослі і повинні розуміти наслідки необережного поводження з електроприладами.
Через лінійку уроки розпочались о 8-30 та були скорочені на 5 хвилин. У розкладі сьогодні дві алгебри, на першому уроці повторювали тему "Похідна та її застосування", вчитель як завжди провела фронтальні опитування, де учні пригадали основні теоретичні відомості теми, а потім перейшли до розвязування задач. Видно, що не всім легко дається похідна, вчитель неодноразово допомагала учням біля дошки та на місцях, але як зазначила Олена В'ячеславівна, діти встигли повторити запланований об'єм матеріалу. На другому уроці учні писала контрольну роботу. Діти були розсажені по одному за парту, вчитель пояснила, що так готовить учнів до складання ЗНО. Під час уроку для запобігання зайвих балачок Олена В'ячеславівна ходила між рядами та слідкувала за дотриманням дисципліни, але мені здається ніхто і не збирався її порушувати, діти були повністю понурені у роботу і не мали часу відволікатись.
Вчитель довірила мені перевіряти контрольні роботи учнів, я вже маю досвід з перевірки учнівських робіт, але перевіряти зошити одинадцятого класу все ж було хвилююче. У контрольній роботі було шість завдань, які охоплювали весь повторений матеріал та були дібрані, як на мене, дуже доречно. За урок більшість дітей встигла розв'язати всі запропоновані завдання, але нажаль, не всі вдало, насамперед через дрібну неуважність особливо при скороченні виразів.Під час уроку вчитель має змогу корегувати неуважнсть, а на контрольній роботі учні можуть покладатись тільки на самих себе і тут виникають помилки. Думаю, під час своєї робочої практики я намагатимусь виховувати у дітей уважність, щоб запобігти помилок у майбутньому.
Вчитель довірила мені перевіряти контрольні роботи учнів, я вже маю досвід з перевірки учнівських робіт, але перевіряти зошити одинадцятого класу все ж було хвилююче. У контрольній роботі було шість завдань, які охоплювали весь повторений матеріал та були дібрані, як на мене, дуже доречно. За урок більшість дітей встигла розв'язати всі запропоновані завдання, але нажаль, не всі вдало, насамперед через дрібну неуважність особливо при скороченні виразів.Під час уроку вчитель має змогу корегувати неуважнсть, а на контрольній роботі учні можуть покладатись тільки на самих себе і тут виникають помилки. Думаю, під час своєї робочої практики я намагатимусь виховувати у дітей уважність, щоб запобігти помилок у майбутньому.
Немає коментарів:
Дописати коментар