На першому уроці біології я мала змогу спостерігати за такою цікавою формою роботи на уроці, як дебати. Учні розділилися на дві групам та дискутували на тему доцільності клоновування, використовуючи інформацію яку підчеопнули з підручника та власний досвід. Таким чином учні мали змогу повторити домашнє завдання та розвивали вміння чітко і ясно фуриюлювати власні думки. Після дебатів, за допомогою яких діти актуалізували знання, вчитель запропонувала самостійну роботу та, оскільки залишився час, провела аналіз самостійної та роботу над помилками. Під час дебатів більшість учнів проявляли активність, дехто в силу особливостей характеру не приймав участі у дебатах, хоч і проявляв інтерес до такого виду діяльності, був уважним. Вчитель вміло поралася з емоційними поривами, які виникали під час двавої дискусії та підтримувала дисципліну за допомогою прийомів відволікання.
Також сьогодні я проводила тестування з психологі для учнів за допомогою якого буду проведене слціомпиричне дослідження, декхто зволів відповідати на тести анонімно, тому що запитання задавались особистими, але я переконала що ніхто не дізнається про результати та заспокоїла дітей.
На уроці алгебри учні вже розвязували задачі підвищеного рівняння складності з теми "показникові рівняння". Біля дошки сьогодні працювали по два учні, а декому на місцях були задані індивідуальні завдання, які вчитель перевірила після уроку та зробила свої зауваження. Вчитель готує дітей до самостійної роботи, що відбудеться найближчим часом та намагається дати якомога більше різнопланових завдань, знайти слабкі сторони учнів та виправить це.
Оскільки наближається День Миру, то ми з групою учнів розроблювали плакат. Це інтеренаціональне свято, в якому приймають участь багато країн світу, тому, по-перше, ми вирішили розробити плакат на англійській мові і, по-друге, додали прапори країн, які підтримують та розповсюджують інформацію про день без війни.
Оскільки наближається День Миру, то ми з групою учнів розроблювали плакат. Це інтеренаціональне свято, в якому приймають участь багато країн світу, тому, по-перше, ми вирішили розробити плакат на англійській мові і, по-друге, додали прапори країн, які підтримують та розповсюджують інформацію про день без війни.
Немає коментарів:
Дописати коментар