Сьогодні день розпочався з уроку біології. Оскільки це був найперший урок у семестрі, то вчитель розпочала його з вступного слова та поцікавилася хто з учнів буде здавати ЗНО з біології, відмінивши для себе таких учнів вчитель наголосила на тому, що до них буде ставитись жорсткіше у плані складності завдань, і також сказала, що на них чекають додаткові завдання. Далі урок пішов по стандартній схемі уроку засвоєння нових знань. У формі діалогу вчитель пояснювала новий матеріал, за допомог такого двостороннього зв'язку діти не мали змогу відволікатись та були активними. Для кращого запамятовування нового матеріалу вчитель використовувала плакати та моделі розвитку організмів, а для кращого сприйняття матеріал дублював я у схематично у вигляді. В класі панувала сприятлива для роботи атмосфера.
Далі чекали два уроки з алгебри, де діти повторювали тригонометричні функції та тригонометричні обернені функції, розв'язували тригонометричні рівняння та нерівності. Урок був побудований в такій формі, що всі учні встигли відповісти та побувати біля дошки. Учні іноді робили помилки, вчитель в свою чергу давала час на те, щоб опитуваний знайшов свою помилку та забороняла викрикувати і підказувати іншим учням. Якщо помилка не була знайдена, то вчитель тактовно на неї вказувала. Таким чином учні розвивали свою уважність та виховували наполегливість. На уроці використовувався електронний посібник, з якого учні розвязували задачі, так що я мала змогу ще раз відмітити користь електронної дошки, де і був відкритий посібник.
Немає коментарів:
Дописати коментар