Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 14 вересня 2018 р.

Десятий день педагогічної практики

Вже закінчуються друга неділя педагогічної практики, у школі час плине дуже швидко. І цей день минув, що я навіть не встигла помітити.

Перший урок з алгебри пройшов дуже активно, вчитель з учнями встигли усно проаналізувати контрольну роботу, перевірити домашне завдання, провести актуалізацію знань та порозвязувати вправи. Продовжувалася тема показнткої функції і оскільки по типу був урок застосування умінь і навичок, то вчитель вже залучала дітей до розвязування вправ підвищеного рівня складності, найбільшу увагу приділялося побудові графіків показникової функції рівняння яких були ускладнені модулями. При виникненні труднощів у учнів біля дошки Олена В'ячеславівна запитувала дітей на місцях щодо розв'язання виникшої проблеми і вже в тому разі, якщо увесь клас відчував труднощі, то вона допомагала своєю порадою. На дошці були записні номера усіх завдань, що вчитель планувала розв'язати на уроці з учнями, тому кожен міг працювати у своєму темпі, ті завдання, які залишились не розв'язаними, учні повинні були розв'язати вдома. Впродовж уроку учні працювали зосереджено та активно, прислухались до настанов вчителя. 

Далі на учнів чекали два уроку з української мови. У минулу п'ятницю через день спорту і здоров'я уроки пропали, тому вчитель намагалась надолужити все дуже швидко, задля цього вона використовувала роздруковані тексти с завданням, які розміщувала на дошці, схеми та таблиці з правилами, таким чином не витрачався час на записи на дошці. На уроці учні повторювали норми мовлення і мови, і хоч тема вже пройдена, труднощі виникали при написанні транскрипції, але здебільшого учні показували ґрунтовні знання, тому вчитель вирішила дати діагностичну контрольну роботу на настцпному уроці. 

Також сьогодні я відвідала урок Шахматовлї Світлани Миколаївни у 10-Б, зайшовши до класу відразу видно, що він математичного профілю, оскільки на стінах розміщені портрети відомих математиків. Урок почався з організаційного моменту, вчитель мотивувала дітей до вивчення математики та нагадала, що плідна праця  - це залог успішної здачі ЗНО. Далі за допомогою фронтального опитування діти пригадали основні означення, що знадобляться при дослідженні функцій. Вчитель на уроці пропонувала завдання різного рівня складності та встигала наглядати за всім класом при розвязуванні задач. Іноді задля підтримки дисципліни Світлана Миколаївні підвищувала голос та влаштовувала мозковий штурм, таким чином учні повторюють теоретичний матеріал теми та вчаться працювати в нестандартних умовах долаючи стресові ситуації. Наприкінці уроку була проведена рефлексія та задано домашнє завдання.

Позакласний захід з математики, який я сьогодні проводила дуже сподобався дітям, вони з ентузіазмом поринули у математичну гру та весело провели час. Я пояснила, що на ігровому полі розміщені «кораблі»: трьохпалубні, двопалубні і однопалубні. Всі клітини «кораблів» зафарбовані. Клітини, що дотикаються до бортів корабля, позначені буквами, відповідного розділу математики або теми. «А» - алгебра; «Г» - геометрія; «ОВ» - одиниці виміру; «Ч» - все про числа; «ВМ» - великі математики; «Л» - логічні задачі. Решта клітин порожні. Учням необхідно було «заволодіти» всіма кораблями. По черзі команди робили постріли (вказували координати на ігровому полі). Я відкривала вказаний квадратик клацанням миші (поле було розроблено у PowerPoint). Якщо під ним виявлялася одна з палуб корабля, то команді відразу нараховувався 1 бал і давалось право на наступний постріл. Якщо сталося потрапляння в букву, то це означає, що поруч знаходився борт одного з кораблів і при правільній відповіді на питання команді теж давався бал. Учні було цікаво не тільки потопити кораблі, а й правильно відповісти на питання, що я їм підготували. Думаю всі залишились задоволені заходом.


1 коментар: