Понеділок як завжди розпочався з уроків алгебри. На першому уроці продовжувалася тема показникової функції, на початку вчитель влаштувала фронтальне опитування з оцінюванням в якому прийняв участь весь клас. Оскільки це останній урок теми, то учні вже повинні знати теоретичні моменти, і ті хто не відповів на жодне питання отримати відповідні оцінки. Таких учнів було двоє і вчитель дала їм змогу перекрити оцінки роботою біля дошки, що вони і зробили. Після спільного розв'язування задач та пригадування основних методів роботи з показникової функцією вчитель запропонувала дітям самостійну роботу на 25 хвилин, яку мені довірили перевіряти. Самостійна містила 4 завдання на порівняння, перетворення показникових функцій та побудову графіків. Найкраще діти впорались із побудовою графіків, переважна більшість впоралась з цим завданням, труднощі виникли тільки із спрощенням функції, учні не побачили різниці квадратів та різницю кубів, оскільки значення степені були під коренем. Самостійна їм середньому написана на середньому рівні.
Також сьогодні я відвідала урок фізики і мені дуже сподобався прийом самоопитування. Декілька учнів самі собі задавали шість питань з домашнього параграфа і давали на них відповіді, після вчитель їх корегував та виставляв оцінку. А в цей же момент біля дошки за бажанням інші учні розв'язував задачі з домашньої роботи. Таким чином всі готуються до теорії, тому що ніхто не знає хто буде брати участь у самоопитуванні, і також перевіряються домашні вправи. Цікаво було б спробувати такий прийом наприклад на геометрії.
В кінці шкільного дня я проводила учням захід на актуальну для них тему "Як готуватись до зовнішнього незалежного оцінювання". Я запропонувала дітям поради педагогів, які розказують що треба робити, щоб скласти ЗНО. Також розповіла про правила запам'ятовування та запропонувала вправи на тренування пам'яті, може данна інформація знадобиться учням і при навчанні. Діти уважно слухали та охоче розповіли про свої прийоми запам'ятовування. Виховний захід пройшов вдало.
Також сьогодні я відвідала урок фізики і мені дуже сподобався прийом самоопитування. Декілька учнів самі собі задавали шість питань з домашнього параграфа і давали на них відповіді, після вчитель їх корегував та виставляв оцінку. А в цей же момент біля дошки за бажанням інші учні розв'язував задачі з домашньої роботи. Таким чином всі готуються до теорії, тому що ніхто не знає хто буде брати участь у самоопитуванні, і також перевіряються домашні вправи. Цікаво було б спробувати такий прийом наприклад на геометрії.
В кінці шкільного дня я проводила учням захід на актуальну для них тему "Як готуватись до зовнішнього незалежного оцінювання". Я запропонувала дітям поради педагогів, які розказують що треба робити, щоб скласти ЗНО. Також розповіла про правила запам'ятовування та запропонувала вправи на тренування пам'яті, може данна інформація знадобиться учням і при навчанні. Діти уважно слухали та охоче розповіли про свої прийоми запам'ятовування. Виховний захід пройшов вдало.
Немає коментарів:
Дописати коментар