Сього у дітей дуже насичений день, в них у розкладі три геометрії та одне програмування. На геометрії чекала нова тема "Многогранник та його елементи. Призма.", перед її вивченням вчитель запропонувала дітям самостійно прочитати матеріал про просторові геометричні фігури задля кращого розуміння нової теми в подальшому, а для кращого засвоєння прочитаного, вчитель задавала питання по тексту і впевнилась, що учні зрозуміли все правильно. Новий матеріал продавався з використанням моделей призм для наочності, а теорему Ейлера учні доводили неформальним шляхом за допомогою підрахунку вершин, гранней та ребер у довільних многогранників. Також вчитель давала поради як запам'ятати формули площ призм. Для розвитку просторового мислення діти малювали розгортки призм, доречі дана вправа не викликала труднощів, напевно з таким завданням учні зустрічаються не вперше і вчитель вже використовувала такий прийом розвитку уяви. Сьогодні учні встигли розв'язати 5 вправ, вчитель підбирала такі завдання які виходили за межі даної теми та потребували знання геометрії за 9 і 10 класи та наголошувала, що завдання з теми многогранникии присутні в ЗНО в великій кількості, а для їх розв'язання зазвичай потрібні глибокі знання з геометрії, тому учням необхідно бути дуже уважними.
Після напруженої роботи в першій половині шкільного дня на учнів чекали більш менш нескладні уроки на яких можна відпочити тілом і духом, а саме МХК та фізична культура. Також сьогодні ми з дітьми говорили про правила повождення з вогнем. Я перевірила їх знання техніки безпеки та переконалась, що вони не сприймають дану тему як предмет жартів.
Після напруженої роботи в першій половині шкільного дня на учнів чекали більш менш нескладні уроки на яких можна відпочити тілом і духом, а саме МХК та фізична культура. Також сьогодні ми з дітьми говорили про правила повождення з вогнем. Я перевірила їх знання техніки безпеки та переконалась, що вони не сприймають дану тему як предмет жартів.
Немає коментарів:
Дописати коментар