26 вересня - це день
європейських мов, тому ми з учнями провели бесіду щодо користі бути поліглотом. Мета Європейського дня мов – привернути увагу до мов,
якими розмовляють у Європі, поширювати культурне різноманіття та заохочувати до
вивчення мов протягом всього життя.хоч клас і математичний, але багато дітей
добре володіють англійською, що вивчається в школі, дехто навіть вивчає
польську та французьку щоб мати змогу вчитись закордоном. Загалом бесіда була
жвавою та зацікавила дітей.
На
алгебрі вчитель проводила заключний урок по темі "розв'язування
показникових нерівностей" і пропонувала задачі підвищеного рівня
складності, які вимагали ґрунтових знань та логічного мислення. Учні вже добре
знають тему, але допускають помилки по неуважності та через поспіх. Вчитель
намагається виховувати в дітей уважність, пропонує самим знайти помилки чи
перевірити свої записи. Через необачність трапляється багато помилок і в
самостійній роботі, за що втрачаються бали. На другому уроці вчитель дала дітям
самостійну на 12 балів, що містила 6 завдань та радила були обачними оскільки
12 балів отримуються не "просто так". Робота була розрахована на 30
хвилин, а в залишившийся час клас розбирав вправи самостійної і кожен вже
відразу міг побачити свої помилки. Попри самостійну роботу учні отримали
домашнє завдання, щоб позбавитись помилок при роботі з показниковими нерівностями.
Сьогодні відбулась перша репетиція сценки до дня вчителя,
діти вже нарізали музику та познаходили костюми, із реквізиту залишилась ще
пара речей. Учні працюють дуже злагоджено можливо тому що участь у даній
самодіяльності не примусова. Також ініціативна група класу вирішила взяти у
вчителів інтерв'ю про їх цікаві захоплення та показати роботу на день вчителя.
Робта кипить повним ходом.
x
Немає коментарів:
Дописати коментар