Оскільки у п`ятницю учні з 5 по 10 класи приймали участь у ярмарку, то день розпочався з лінійки, де оголошували переможців, тобто тих, хто зібрав найбільше коштів. Учням оголосилі, що все збирати на ярмарки гроши пишні на благодійність до солдат, які обороняють нашу державу, а їжу що залішілась віддали у дитячій будинок. Ми з дітьми обговорювали тему благодійності після лінійки і виявилось, що було приємно, що вони долучились до такої справи, школа намагається виховати найкраще у своїх учнів. Діти у свою чергу вчаться взаємопомічі та милосердю вже зі шкильної лави.
Звісно потім потрібно було повертатись до звичайного руху подій та відвідувати уроки. На алгебрі почалі розбираті нову тему «Показникові нерівності», але перед цим проаналізували самостійну роботу та кожен виправив свої помилки, вчитель як і планувала провела актуалізацію знань з властивостей степеня, через що виникало найбільше помилок у самостійний. Олена В‘ячеславівна обрала таку стратегію: спочатку вона на прикладах показала як працювати з показниковими нерівностями, а потім надала дітям можливість продемонструвати як вони засвоїли прийоми роботи з даним видом нерівностей. Для того, щоб впевнитись, що всі розуміють матеріал вчитель намагалась залучати до роботи якомога більше дітей, а декому давала індивідуальні завдання, оскільки опитати 17 учнів навіть за 2 урокі дуже складно, тім паче біля дошкі кожен розв‘взував не менше двох нерівностей, щоб мати змогу отримати оцінку. Під кінець уроку учні отримали домашнє завдання та дізнались оцинки.
Рівно по дзвонику ми з класом пішли до медпункту для того щоб виміряти зріст учнів. Оскільки була перерва, то мені було дещо важко втримати учнів та змусити їх тримати дисципліну, тому я вирішила зацікавити їх бесідою. Дізналась їх плани на майбутнє, хто куди хоче поступати. Виявилось що переважна більшість хоче вчитись закордоном, або хоч би у іншому місті такому як Київ або Львів, і криворізькі університети у приоритеті чі не на останньому місті, як запасні варіанти. Впевнившись, що всі присутні виміряли зріст я відпустила дітей на перерву та не стала їх затримувати, оскільки далі фізика м їм треба готуватись до самоопитування.
Також сьогодні я з інші і студентами зустрілись із методистом з педагогічної роботі, ми мали змогу задати питання, які нас цікавлять та отримали настанову.
Досі я працю над над психолого-педагогічною характеристикою класу, сьогодні вже закінчила соціометричне дослідження та завтра планую завершити і всю характеристику, залишилось тільки привести все до ладу.
Немає коментарів:
Дописати коментар