Шукати в цьому блозі

четвер, 27 вересня 2018 р.

Дев'ятнадцятий день педагогічної практики

Сьогодняшній день був дкже насиченим на події. По-перше, я проводила урок з інформатики на тему "Етапи розв'язування задач за допомогою компьютера". За мету я ставила перевірити рівень засвоєння основних понять алгоритмізації та, звісно, розглянути етапи вирішення завдань за допомогою комп'ютера. Отже, на уроці діти писали самостійну роботу по матеріалу минулих уроків та можу сказати, що теорія засвоєна добре, дехто плутається у властивостях алгоритмів, але в цілому є дуже непогані роботи. Після самостійної я розповіла загальноприйняті етапи розв'язування задач за допомогою компьютера, навела приклад їх використання та ми з учнями приступили до практичного блоку, де застосовували запропонований алгоритм, зокрема у такому програмному засобі як Lazarus. Наприкінці уроку діти дзналисьсвої оцінки за роботу над задачами та отримали домашнє завдання. В цілому вважвю, що урок пройшов на добре, учням подобається працювати з програмним кодом. 

Н уроці геомерії, що вела Олена В'ячелавівна, учні писали самостійну роботу, що містила чотири завдання різного рівня складності. Я перевірала самостійну та помітила, що з першима двома впоралась переважаюча більшість класу, трете теж не викликало труднощів у дітей, а четверте завдання потребувало доволі складних логічних міркувань, тому тільки декілька людей змогли довести задачу до кінця. в середньому робота написана на достатньому рівні, учні дуже постаралися. 

Також сьогодні я відвідала урок геомерії моєї одногрупниці, вона вела у дев'ятому класі тему "Комп'ютерна презентація". На першому етапі уроку вона вправно привернула до себе увагу, звертаючись до деяких дітей по імені та почала тему з активної бесіди з дітьмт, де намагалась задіяти увесь клас. Вона також добре підготувалась до уроку, розробила декілька видів презентацій та розбирала помилки, які були допущені при їх створенні. Використовуючи данний проблемний метод думаю вона домоглася гарного засвоєння матеріала. Наприкінці уроку дітям було запроновано відредагувати презентацію, таким чимном вони закріпили отримані знання на практиці. 

Оскільна на вулиці вже доволі брудно після дощів, я провела бесіду з дітьми щодо дотримання чистоти у класі. Запропонувала носити змінне взуття, або протирати підошву. Закликала поважати труд прибаральниц та не додавати їм роботи. Діти віднеслись до мого прохання з розумінням, впевнена, що вони прислухаються до мого прохання.

Сьогодня я проводила захід з інформатики, який був направлений на підвищення інформаційної культури, підтримування інтересу до предмету, розвитку логічного мислення та допитливості, виховування відповідального відношення до колективної діяльності. Клас був поділений на команди, кожна команда обирала клітинку на табло та дізнавалась бали за правильну відповідь на питання і саме питання. Учні мали змогу отримати 5, 10, 15 балів.  На роздуми команді давалось до 20 секунд (для запитань складністю 5 і 10 балів) або 30 секунд (для запитань складністю 15 балів). Також відбувся конкурс капітанів у формі гри «міста», тільки замість міст потрібно було називати терміни з інформатики. І на кінець я запропонувала гру вірю - не вірю. Діти активно приймали участь у нашому турнірі та раділи за пермоги своїх опонентів. Гра пройшла дуже позитивно. 

Немає коментарів:

Дописати коментар