Шукати в цьому блозі

середа, 12 вересня 2018 р.

Восьмий день педагогічної практики

Зранку я з Оленою В'ячеславівною перевіряла контрольні роботи з геометрії, що були написані учора. Контрольна робота містила 5 завдань та мала рівневу диференціацію. У порівнянні з контрольною з алгебри відмінних оцінок більше і середній бал за роботу відповідно також. Після того, як учні ознайомились зі своїми оцінками, дехто з них підходив за уточненням, вони відстоювали свою точку зору на правильність розв'язання задачі, я покроково пояснила які помилки були допущені та ми прийшли до згоди. 

Сьогодні учні на алгебрі проходили перші дві теми розділу "Показникова та логарифмічна функції", а саме "Степінь із дійсним показником" і "Показникова функція, її властивості та графік", мені дуже сподобалась коли при побудові графіку показникової функції вчитель пов'язувала динаміку спадання чи зростання функції з життєвими прикладами, наприклад з банківським вкладом чи проявами хвороби на різних стадіях. Таким чином можна домогтися кращого запам'ятовування, мотивувати учнів та зацікавити їх. Оскільки учні тільки засвоювали нові знання вчитель розпопівши новий матеріал розв'язала першу задачу сама, детально зупиняючиь на крихких місцях, а учні вже діючи по аналогії швидко підхопили основну ідею. Наприкінці другого уроку з алгебри всі учні, що відповідали біля дошки отримали оцінки, також вчитель вказала де можна знайти додатковий теоретичний матеріал з теми кому буде цікаво та задала домашнє завдання.

На перерві ми з дітьми обговорили їх поведінку у школі. Я наголосила, що вони не повинні відлучатись за стіни школи, до поки не закінчаться уроки, оскільки школа відповідальна за них. Також ми повоговорили про те, що потрібн вічливо поводитись з молодшими класами та допомагати їм у разі потреби. Виявилось, що у багатьох дітей тут навчаються молодші братики та сестрички, і вони добре розуміють важливість зворотнього зв'язку.

Сьогодні я також консультувалась з Оленою В'ячеславівною щодо уроку інформатики, який я завтра буду вести, вона подивилась мій конспект уроку та залишилась задоволена, але пояснила мені на всякий випадак гострі моменти, що треба детальніше обговорити з учнями. Думаю з такою настановою я легко впораюсь із завтрашнім уроком.

Немає коментарів:

Дописати коментар