Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 21 вересня 2018 р.

П'ятнадцятий день педагогічної практики

Оскільки 21 вересня - це міжнародний день миру і гімнзазія підтримує це свято, то зранку була лінійка. Діти отримали корисні знання, щодо заснуваня цього свята та походження знаку миру. Школа закликала дітей поділитись зі всіма у соціальних мережах або за допомогою дудлів гугл, що сьогодні день миру і всі бойові дії повинні припинитись хоча б на цей один одень. Після лінійки учні розійшлись по класам, де на них чекала бесіда, спочатку вчитель провела узагальнення щодо інформації про день миру, а потім надала мені слово і ми поговорили з дітьми про правила дорожнього руху. Бесіда була направлена на формування моделі безпечної поведінки та позитивного ставлення до вимог безпеки учасників дорожнього руху, на вироблення культури управління транспортними засобами, на розширення знаннь про причини небезпечних ситуацій на дорогах.  Учні були уважними та залюбки йшли на контакт, розповідали відомі їм правила.

Урок алгебри у цей раз відразу розпочався з розв'язування задач, оскільки діти повинні були писати самостійну роботу, розраховану на 30 хвилин, а уроки були скорочені на 5 хвили. За допомогою запропонованих задач вчитель підготувала дітей до самостійної та налаштувала на плідну працю. Оскільки учні писали один варіант, то вони були розсаджені по одному за парту, вчитель в свою чергу ходила по класу для запобігання списування. Урок пойшов у тиші, діти були понурені у роботу, їм було запропоновано 6 завдань на розв'язання показникових рівнянь та 6 завдань на властивості степеня. Я мала змогу перевіряти самостійну та можу сказати, що діти які систематично виконують домашнє завдання та відповідають на уроках добре написали роботу, тому що вчитель давала задачі аналогічні до домашніх та класних, самостійна не передбачала завдань творчого характеру і саме тому оцінювалась в 11 балів. Деякі учні написали роботу на низькі оцінки, помилки виникали зазвичай через неправильне використання властивостей степеня, я поділилась цим спостереженням з вчителем і на наступний урок вона вже планує роботу на відпрацювання властивостей степеня. 


Немає коментарів:

Дописати коментар