Шукати в цьому блозі

понеділок, 3 вересня 2018 р.

Перший день педагогічної практики

Сьогодні день розпочався доволі хвилюючи, дуже хотілось дізнатись наперед що чекає на мене у школі цього разу, адже викладати у старши класах - це не проста справа, а може так здається тільки на перший погляд. Гімназія № 95 виглядала святково у цей день, хотілось скоріш відвідати її.

На час педагогічної практики мене закріпили за російськомовним 11-Б класом математичного профілю, де на неділю відводиться цілих 9 уроків з алгебри і геометрії загалом та 2 уроки з інформатики (програмування). Оскільки сьогодні була святкова лінійка і уроки були скорочені, з класним колективом познайомитись не вдалося, але я зустрілась з класним керівником Оленою Вячеславівною, яка ще є вчителем математики і інформатики у цьому класі, вона ввела мене в курс діла та показала класну кімнату, в якій доречі є мультимедійна дошка і я матиму змогу проводити на ній уроки. Також класний керівник люб'язно надала мені список класу, щоб я мала уявлення з ким я буду співпрацювати наступні два місяці. Виявляється, що в класі навчається 17 учнів, з них 7 дівчаток і 10 хлопчиків.

Так пройшов сьогодняшній день, сподіваюся затра я познайомлюся з моїми майбутніми унями, знайду з ними спільну мову та ми гарно попрацюємо наступні два місяці.



Немає коментарів:

Дописати коментар