Шукати в цьому блозі

вівторок, 11 вересня 2018 р.

Сьомий день педагогічної практики

День для мене розпочався хвилююче, сьогодні мені довелося проводити свій перший урок в 11-Б класі з теми "Двогранні кути. Лінійний кут двогранного кута". Це взагалі перша нова тема, яку учні вивчають у цьому семестрі, тому я вела урок засвоєння та застосування нових знань та вмінь. Перший етап уроку я розпочала з актуалізації опорних знань та вмінь, де ми з учнями поворили означення кута на площині, кута між двома прямими, що перетинаються та кута між прямою і площиною. Та запропонувала поміркувати які ще геометричні об'єкти можуть утворювати кути у просторі, таким чином я підвела учнів до сьогодняшньої теми та почала етап вивчення нового матеріалу.  Зі свого боку можу сказати, що теоретичний матеріал був поданий мною дуже швидко, можливо тому що всі необхідні малюнки до теми я не рисувала на дошці, а показувала на інтерактивному екрані, але всеж відчуваю, що треба було ретельніше зупинитись на деяких моментах та опрацювати їх на крейдовій дошці. Наступного разу буду мати це на увазі. На  етапі закріплення нового матеріалу учні розв'язували задачі, всі заплановані зачі були розв'язані, мені вдалося добре розрахувати час на виконання завдань. Деякі учні доволи боязко йшли до дошки, можли боялись, що я поставлю погані оцінки за відповіді. Були розв'язані задачі на розвиток просторового та логічного мишлення, також я залучала дітей до роз'вязання зачач підвищенного рівня складності, один з учнів самостійно визвася до дошки, я запропонувала дещо полегшити умову задачі, але він відмовився та вдало розв'язав задачу, хоч і не без допомоги. Відмова хлопця від менш складної задачі говорить про цікавість до математики, дуже приємно працювати з такими дітьми, взагалі видно, що більшість учнів зацікавлена у математіці і прагнене знань, через це і дисципліна в класі перебуває на викому рівні. Мій перший урок пройшов на достатньому рівні. 

Сьогодні я також відвідала урок програмування, вчитель дуже ретельно готується до своїх уроків, використовує додатковий матеріал, оскільки навчання програмуванню відбувається не у класі інформатики йому доводиться працювати кропітливо щоб донести учням потрібні знання. І йому вдається зацікавлювати учнів, деякі навіть починають займатись додатково та вивчають нові мови програмування та радяться з вчтелем щодо їх вивчення. Наприкінці уроку вчитель залишив конспект по якому діти зможуть освіжити в пам'яті те, що почули на уроці та вивчите дещо нове і бути підготовленими до наступного уроку, тобто вчитель використовує технології перегорнутого навчання, дуже цікаво буде подивитись успіхи такої технології на наступниз зайняттях.  

Немає коментарів:

Дописати коментар