Шукати в цьому блозі

понеділок, 1 жовтня 2018 р.

Двадцятий день педагогічної практики

Стогодні був день відкритих уроків з математику та оскільки я буду проводити алгебру та геометрію тільки з 8 жовтня, то сьогодні‚ була спостерігачем, пробувала себе у ролі методиста аналізуючи уроки дівчат.

З першу я побувала на уроці Габ Світлани у 9 класі, вона з дітьми розв’язувала задачі і вправи. Оскільки у класі є телевізор, то Світлана Сергійовна використовувала його як засіб ІКТ. На першому етапи була проведена актуалізація знань і умінь у формі фронтального опитування, діти на достатньому рівні засвоїли теоретичний матеріал теми та добре відповідали на питання, якщо і виникали труднощі, то Світлана створювала проблемні сітуації для їх подолання. На етапі розв’язування задач дітям на екрані були висвітлені задані до розв’язання. Весь урок майбутній вчитель допомагала дітям своїми порадами та в кінці задачі завжди підводила підсумок, аналізуючи кожен етап, щоб всім було зрозуміло. В кінці уроку була проведена рефлексія та задане домашнє завдання. Світлана Сергіївна дуже детально поясніла принцип роботи з домашніми вправами, звернула увагу на потрібні моменти. Також на уроці панувала гарна дісципліна, що налаштовувало на плідну працю. 

Далі я побувала на уроці Мельниченко Юлії, яка закріплена за 10 класом. Вона проводила урок з теми «Розв’язування рівнянь, які містять знак модуля», по типу це був урок застосування знань, умінь і навичок. Юлія Анатоліївна також використовувала телевізор, де розмістила завдання до уроку. На етапі актуалізації дітям булі запропоновані нескладні рівняння з модулем, які учні розв’язували усно. Далі до дошки були запрошені три учні, які вже мали справу з задачами більш складного рівня. Юлія Анатоліївна встигала слідкувати за всіма трьома хлопцями біля дошкі та не давала порушувати дисципліну. На наступні завдання уже вже запрошувались по-одному, а вчитель слідкувала за тим, як діти розв’язують вправи на місцях. В кінці уроку діти отримали домашнє завдання та надихаючий вірш, в якому йшла мова про те, що тільки те завдання принесе користь, з яким ми впорались самостійно.

І на останок я завітала на урок Пилипенко Ольги, яка вела у 9 класі. Я мала змогу спостерігати як відріязняються один від одного різні класи. Хоч зміст уроку був такий як у Габ Світлани, але зовсім у ішло у темпі пройшло заняття. Діти були дуже активними та зацікавленими у роботі біля дошки. Мені дуже сподобалось, що Ольга Сергіївна встигала слідкувати і за дошкою, і проидивлялась розв’язування задачі у зошитах, та ставала плюси, якщо задача була розв’язана вірно і швидше чим у учня біля дошки. За плюси потім можна отримати додаткові бали,  тому діти намагаються не слідкувати за дошкою,  розв’язувати самостійно. 

Загалом уроки пройшли дуже добре, я відмітила для себе деякі моменти.





Немає коментарів:

Дописати коментар