Шукати в цьому блозі

четвер, 20 вересня 2018 р.

Чотирнадцятий день педагогічної поактики

Сьогодні я вела урок інформатики з теми "Поняття алгоритму. Базові структури алгоритмів". На першому етапі уроки ми з учнями пригадали основні понятття попередньої теми "Моделі" та плавно пензлик до вивчення нових понять. Оскільки погяття нової теми повинні бути інтуїтивно зрозумілими, я пропонувала учням дати пояснення самостійно, з чим вони прекрасно впорались. На етапі формування практичних навичок я запропонувала дітям задачу на знаходження середнього арифметичного трьох чисел, яку потрібно було розв'язати у словесний, кодовий та структурній формі. При представленні розв'язування в кодовий формі виникли проблеми, учні плутають ключові слова для вводу і виводу повідомлень, забувають ставити оператор крапку з комою. Проте схематична форма представленн алгоритмів давалась учням легко. Я залучала дітей до плідної праці на уроці, кожен встиг відповісти та виконати практичне завдання. В кінці уроку діти поділились своїми думками щодо нової теми та висловили бажання виконувати більше вправ на комп'ютері. Я попередила дітей про самостійну роботу, яка буде на наступному уроці і закликала перечитати параграфи підручника. 

На уроці геометрії учні писала самостійну роботу, зміст якої був викладений на інтерактивній дошці, в класі панувала робоча атмосфера, діти вели себе дисципліновано протягом самостійної і уроку взагалі, вчитель слідкувала за цим, робила зауваження, що діяли на учнів відразу, оскільки в них вихована повага до вчителя. Далі слідував аналіз самостійної роботи, де учні змогли побачити свої помилки та прогалини. Проаналізувавши завдання та дізнавшись яке викликало найбільші труднощі, вчитель запропонувала подібну вправу до виконання. Також на уроці почали розбирати одну з домашніх вправ та виділили основні моменти розв'язання задачі. Додому також була задана одна задача за бажанням, для тих хто в певний в своїх знаннях.

Я ознайомилась з позакласною зайнятістю дітей та оскільки багато хлопців відвідують спортивні секції - вирішила провести бесіду щодо небезпечності використання бойових прийомів. Я наголосла на тому, що їх можна використовувати тільки у разі небезпеки, і не намагатись відпрацьовувати їх на своїх товаришах.

Далі я поглибилася у інтерпретацію результатів соціометричного дослідження та впоралась із формальним критерієм, результати якого були для мене несподіваними. Я провела в класі три неділі і побачила що всі учні взаємодіють один з одним, але деякі виявляються роблять це не з бажання спілкуватись, не тому що зацікавлені, а тому що так склались обставини і у подальшому житті їм не потрібні такі зв'язки. Хоч кожен член класу з повагою відноситься до своїх однокласників. 

Немає коментарів:

Дописати коментар