Шукати в цьому блозі

четвер, 13 вересня 2018 р.

Дев'ятий день педагогічної практики

Сьогодні першим уроком я проводила інформатику, де ми з учнями будували інформаційну модель кімнати з метою обклеїти її шпалерами. Спершу я провела актуалізацію знань та перевірила чи відрізняють діти інформаційну і матеріальну моделі. Спочатку виникли труднощі, але після проговорення означення та декількох прикладів учні зорієнтуватись і далі ми перейшли до практичної роботи, де потрібно було відтворити текстову, графічну і структурну модель кімнати та розрахувати потрібну кількість шпалерів. Ми поступово з усіма створювала по одній моделі, я ходила по класу слідкувала за роботою та допомагала, якщо було потрібно. Разом ми знайшли формулу по якій розраховувати потрібну кількість шпалерів, дана робота не викликала труднощів. При побудові графічної моделі деякі учні продемонстрували неабиякі творчі здібності та фантазію, що я потім врахували при виставлені оцінок. На уроці панувала робоча атмосфера та відмінна дисципліна, дітям була по душі практична робота

Далі я була присутня на уроці геометрії, де діти продовжували вивчати тригранні та многогранні кути. Після фронтального опитування, вчитель запропонувала різнорівневої задачі. А між задачами підготувала дещо цікаве - окремі тестові завдання с ЗНО, що були розміщені на інтерактивній дошці. І наголосила на тому,  що тепер практично на кожному уроці діти будуть для розминки розв'язувати подібні тести. Даний метод підготовки не тільки цікавий, а й дієвий, оскільки тренування учням потрібно. Для підтримки дисципліни вчитель залучала порушників до плідної роботи, а не підвищувала голос на них за розмови та відволікання, можливо саме через такий підхід у учнів і вчителя доволі теплі відносини.

Цього дня я також показала Олені В'ячеславівна план проведення позакласного заходу з математики під назвою "Морский бій", вона сказала що їй подобається ідея і мої напрацювання, тому я можу провести захід вже завтра на класному часі, отож сьогодні у вечері буду готувати поле для морського бою, щоб дещо урізноманітнити захід.

Також сьогодні деякі батьки приходили до школи, тому вчитель познайомила мене з ними та розповіла, що я буду долучатись до навчання їх дітей. В мене не було можливості познайомитись з ними поближче, через поспіх, але вони справили на мене гарне враження. 

Немає коментарів:

Дописати коментар