Шукати в цьому блозі

вівторок, 4 вересня 2018 р.

Другий день педагогічної практики

Сьогодні день розпочався знову дуже жваво. Я нарешті познайомилась з класним колективом, нажаль не у повному складі, тому що деякі учні були відсутні, але з більшою частиною. Мене представили та я розповіла, що буду вести в них уроки математики та інформатики і буду допомагати їх класному керівнику. Діти сприйняли мене добре, не без зацікавленості. 

Оскільки на неділю відводиться 9 уроків математики, то практично щодня у розкладі 2 уроки з алгебри або геометрії. По вівторках та четвергах Олена В'ячеславівна вирішила проводити геометрію, отже сьогодні я мала змогу бути присутньою на уроках з геометрії. По плану на цій неділі у дітей йде повторення пройденого  матеріалу, сьогодні проходили теми "Паралельність прямих та площин у просторі" та "Перпендикулярність прямих та площин у просторі". Відразу видно, що діти добре засвоїли матеріал десятого класу, вони швидко розв'язувати запропоновані задачі, навіть високого рівня.  Вчитель добре тримає дисципліну на уроці та вдало вміє направляти дітей на потрібний лад, в неї є чому повчитись.

Також сьогодні були 2 уроки з програмування, яке проводилось не в кабінеті інформатики, а у класній кімнаті, вчителя добре рятувала інтерактивна дошка, він вміло заміняв нею відсутність комп'ютерів. Після привітання вчитель перейшов до етапу актуалізації попередніх знань учнів,  тут діти мали невеликі труднощі. Даний етап уроку проходив у формі фронтального опитування, яке було безпосередньо спрямоване на розвиток пам'яті учнів. Далі на прикладах пов'язаних із життєвими ситуаціями були пояснені принципи роботи алгоритмів та для закріплення розглянуті задачі мовою pascal.Урок був проведений в ігровій формі, діти відчували себе розкуто та залюбки вели діалог з вчителем.

Ось так доволі швидко пройшов сьогодняшній день, можу зауважити, що клас має доволі великий потенціал, видно, що є декілька відмінників, які  задають темп роботи всього класу, так що вчителя мають змогу активно проводити уроки.


Немає коментарів:

Дописати коментар