Шукати в цьому блозі

вівторок, 25 вересня 2018 р.

Сімнадцятий день педагогічної практики

Вівторок як завжди дуже насичений день, 3 геомеирії та програмування - це доволі втомлююча комбінація для учнів. На геометрії сьогодні вже закінчилась тема "площа повної і бічної поверхні призми", тому учнів очікувала самостійна робота, яка містила 7 завдань та була рівнево дифкркнційована, оскільки тема складна, то вчитель вирішила обрати таке завдання першим, з яким впорались би чи не усі учні, проте останні завдання було творчим і потребувало додаткових міркувань. Вважаю, що це доволі правильно робити хоча б одне легке завдання, бо хоч клас і фізико-математичний, але все ж діти вчаться на різному рівні, і щоб не вбивати в дитині впевненість у своїх силах та інтерес до предмету, необхідно включати завдання низького рівня. Я не мала змогу перевірити самостійни, оскільки вчитель захотіла сама побачити слабкі та сильні моменти кожного з учнів, щоб при розв'язанні ЗНО у цю п'ятницю знати на зо звертати увагу і кого викликати до дошки. 

Також сьогодні я працювала над конспектами уроків, які буду проводити вже через неділю. Я вже дібрала теоретичні завдання до тем "Логаримічна функція, її властивості та графік" і "Логарифмічні рівняння". На ці теми відводиться 5 уроків загалом і я повністю за них відповідальна. Я проконсультувалася з вчителем як краще розпочинати пояснення про логартфмічну функцію та вже маю уявлення як пройдуть 2 уроки. 

Наближається день вчителя, і учні вже розпочали підготовку. Більшість погодилась грати сценку до свята, тому не зволікаючи ми розподілили ролі і домовились про репетиції. Дехто відмовився  від участі в силу осоьлтвостей характеру та природньої сором'язливості, але все ж таки оскільки вони один колектив, та з радістю згодились допомагати з побудовою реквізитів. Таким чином всі докладуть свою руку до свята. 

Немає коментарів:

Дописати коментар