Шукати в цьому блозі

четвер, 25 жовтня 2018 р.

Тридцять восьмий день педагогчної практики

Сьогодні був дуже насичений день, я працювала над документацією, підписами та відвідувала уроки у класі, за яким я закріплена. Від керівництва школи ми з іншими студентками-практикантка почули багато теплих слів, а директор гімназії на останок прочитала настановчу промову.  

У 11-Б цього дня замінили урок математики на зрізову контрольну роботу з біології. До справи підійшли дуже відповідально, дітям видали проштамповані листочки, за ними слідкувала комісія з декількох вчителів. Перетин тими як перейти до роботи вчитель з біології записала на дошці як підписувати конирольний зріз та пояснила правила за якими діти можуть працювати. Клас з розумінням поставився до зрізу та зосередженого приступив до роботи. Діти працювали майже без звуків, без відволікань. Вчителі іноді проходили по рядах та перевіряли чи не списують учні, але жодної такої дитини не знайшлось. Буквально за декілька секунд до дзвоника були зібрані роботи, а класний керівник перевірила та поставила на кожній свій підпис. Я мала змогу перший раз бути присутньою на зрізовій контрольній роботі у якості спостерігача та вважаю, що це був важливий для мене досвід. 

Інші уроки пройшли без змін у звичному темпі. Також сьогодні я завітала до педагогічного університету, разом з іншими практикантка ми зустрілись із методистом з інформатики, яка переглянула стан нашої докумениакції, підписала індивідуальні плани та поцікавилась нашим шкільним досвідом. Потрапили ми і до методиста з психології, віддали їй на перевірку характеристики класів та домовились зустрітись ще у п`ятницю щоб підписати індивідуальні плани та отримати оцінки за характеристики. 

Таким чином дуже насичено пройшов і весь день. 

Немає коментарів:

Дописати коментар