Шукати в цьому блозі

вівторок, 2 жовтня 2018 р.

Двадцять другий день педагогічної практики

День насичений на геометрію і, як зазначила вчитель, вона підготувала багато справ на сьогодні, щоб діти підготувались до самостійної у четвер та до контрольної у вівторок.  Дітям були запропоновані текстові задачі з теми «Многогранники». Оскільки всі теоретичні моменти теми вже пройдені, то вчитель залучала учнів до розв’язування задач високого рівня складності. Спочатку, для розвитку просторової уяві учнів, були запропоновані задачі, до яких необхідно нарисувати малюнок, а потім, коли вчтіль впевнилась, що з цим проблем не має, запропонувала задачі з готовими малюнками для економії часу. Далі учні відпрацьовували свої знання по геометричному збірнику задач, де розв’язували вправі рівнів Б і В. На уроці вчитель намагалась приділяти увагу не тількі тим, хто працює біля дошки, а й учням на місцях, спонукаючи дітей працювати самостійно і не списувати з дошки. Якщо хтось відволікався або порушував дисципліну Олена Вячеславівна спокійно робила зауваження та повертала до роботи. Могла викликати порушників до дошки, або починала задавати питання з приводу розв’язання задачі. Робила все, щоб працював увесь клас. Також, пидбіраючи індивідуальний підхід до кожного учня, вчитель пропонувала індивідуальні завдання тим, хто має більш глибші знання з теми. В кінці циклу з трьох уроків була проведена рефлексія, виставлені оцінку та учні отримали домашнє завдання, яке також допоможе у підготовці до самостійної роботи у четвер. 

Також сьогодні я проводила учням бесіду-гру "Який ти син або дочка". Метою даного заходу було виховання культури сімейних відносин та почуття відповідальності за своїх близьких. Я створювала ігрові ситуації, а діти розповідали як би вони себе повели в даних умовах. Також ми поговорили про важливість допомоги батькам та своїм братикам і сестричкам. Діти розповідали цікаві історії із родинного життя. Виховний захід пройшов у яскравих тонах.



Немає коментарів:

Дописати коментар