Шукати в цьому блозі

понеділок, 8 жовтня 2018 р.

Двадцять шостий день педагогічної практики

Сьогодні я проводида два уроки алгеби з тем "Логарифмічна функція, її графік та властивості" та "Логарифмічні рівняння". Зайняття відбувались у швидкому темпі, діти дуже добре схоплювали теми та були активними. Я використовувала такі види діяльності як фронтальне опитування, групова робота та самостійна робота. Розповідаючи новий матеріал я намагалась задіяти якумога більше видів пам'я ті: образну, рухову, словесно-логічну, тобто подавала матеріал у вигляді графіків, словесних та фрмульних означеь, пропонувала запа'ятовувати розташування графіків по пальцях. При введенні графіка функції логарифмічної фуункції відчуваю, що треба було не тільки намалювати сам графік, а й таблицю з точками, оскільки на слух не всі діти сприйняли та обробили інформацію. Загалом уроки пройли добре, учні впорались з усіма запланованими завданнями та на етапі рефлексії виявилось, що можна було пропонувати завдання більш складного рівня. Про гарний рівен засвоєння матеріалу говорять також оцінки, що учні отримали на уроці, ні у кого не має меньше дев'яти балів. Загалом я дуже задоволена роботою на уроці. 

Також ми з дітьми вели бесіду з дітьми про побутовий травматизм, метою якої було виховання обачності та, звісно запобігання травматизму. Учні зовсім не здивувались дізнавшись, що по статистиці від  побутового травматизму страждає більше чоловіків ніж жінок та пропонували свої пояснення даній ситуації. Ми обговорили основні причини виникнення травматичних ситуацій та методи їх запобігання. Я закликала дітей бути обережними. 


Немає коментарів:

Дописати коментар