Шукати в цьому блозі

понеділок, 1 жовтня 2018 р.

Двадцять перший день педагогічної практики

Сьогодні на алгебрі діти писали контрольну роботу з теми «Показникова функція». Робота була поділена на два варіанта та містила п`ять завдань різного рівня складності. За завдання на побудову графіків відводилась найбільша кількість балів. Інші завдання були на дослідження функцій. Саме через те, що діти писали різні варіанти, вчитель дозволила їм не розсаджуватись по одному, але попередила, що за підказки та розмови будуть зняті бали, щоб попередити списування. 

Також цього дня я була присутня на відкритому уроці Габ Світлани. Вона проводила урок засвоєння нових знань та вмінь, користуючись про цьому інтерактивною дошкою і засобами GeoGebra. Спочатку, на етапі актуалізації знань, вона запропонувала дітям завдання на відповідність, треба було до графіка функції дібрати рівняння функції, а потім вже підвела дітей до теми і висвітлила її на дошці. На прикладах Світлана Сергіївна показала як будувати графіки функцій до аргументу чи до ординати, до яких додані числа. При цьому всі побудови виконувались у GeoGebra та вчитель показувала, переносячи графік, що графікі функцій співпадають. Світлана Сергіївна дуже грамотно використовувала математичну мову та добре володіла аудиторією, урок пройшов в активному темпі. В кінці учні отримали домашнє завдання та короткі настанови. Загалом урок пройшов дуже добре.

Також сьогодні мі з иншими студентами-практикантками відвідали музей під назвою «Українська світлиця», що міститься в гімназії. У музеї містяться експонати, які показують бит ураїнською народу епохи козацтва, багато картин присвячених козацькій темі та подарунок від спільноти «Івана Сірка» — шаблі та мушкети козаків. Нам провели екскурсію музеєм та розповіли багато цікавого. Дуже добре, що гімназія містить такі скарби нашої нації та діліться Історією Україні з майбутніми поколіннями. 






Немає коментарів:

Дописати коментар