Шукати в цьому блозі

середа, 10 жовтня 2018 р.

Двадцять восьмий день педагогічної практики

День розпочався з того, що я проводила два уроки алгебри, ми з учнями продовжили вивчати тему "Розв'зування логарифмічних рівнянь", сьогодні ми розібрали такі методи розв'язування логарифмічних рівнянь як підстановка та логарифмування, а також учні навчились розв'язувати системи логарифмічних рівнянь з двома невідомими. Я залучала учнів до розв'язування задач високого рівня складності, але хочу відмітити, що тема дається дітям дуже добре, вони практично без помилок розв'зували рівняння, інколи були технічнічні помилки, але я їх корегувала. Також я залучала до плідної роботи на уроці тих учнів, хто був відсутній в понеділок і пропустив початок теми, але завзяки вдало проведеної актуалізації, їм не було складно включитись у роботу. Уроки пройшли у бистрому теммпі, ми встигли розв'язати всі заплановані вправи. На етапі рефлексії виявилось, що учнідобре засвоїли тему та готові писати самостійну роботу у п'ятницю. Про рівень засвоєння теми також говорять гарні  оцінки, що діти отримали на уроці. На домашнє завдання я підібрала учням впрви, які допоможуть при підготовці до самостійної. Сподіваюся на добрі результати.

Також ми з іншими студентами-практикантами проводили сьогодні профорієнтаційний захід під назвою "У світі професій". Найцікавіше дітям було дізнатись про пріорітети, а оскільки ми проходили практику у приймальній комісії влітку, то нам було що розповісти. Також для тих, хто ще не визначився зі своєю майбутнью професією ми привели поради психологів, що можуть допомогти з вибором. Також цікаво було слідкувати за грою "Прес-конференція", де учні розбились на фахівців, що розповідали про професії, та журналістів. Захід пройшов дуже позитивно та з користю.

Немає коментарів:

Дописати коментар