Шукати в цьому блозі

вівторок, 23 жовтня 2018 р.

Тридцять шостий день педагогічної практики

Цього разу урок геомерирії розпочався з математичного диктанту, метою якого була перевірка знать з теми «Піраміда. Способи розміщення висоти у піраміді», а для перевірки домашніх завдань були зібрані зошити на перевірку. Після диктанту основні незрозумілі моменти були розібрані та учні почали працювати з задачами. За урок клас встиг розв’язати дві задачі підвищеного рівня складності, відразу видно що тема засвоєна добре, оскільки учні розв’язували задачі самостійно, а вчителю довелось виправляти тільки механічні помилки та інколи задавати навідні питання для того щоб переконатись, що всі учні добре розуміють те що відбувається на дошці. По закінченню розв’язання задачі біля дошки, учень мав підтвердити свою оцінку відповівши на три теоретичні питання, при чому ці питання завали однокласники. Якщо учень біля дошки не знав як відповісти на питання, то на це питання відповідав той хто його задав. Даний вид роботи є дуже цікавим, оскільки це сприяє розвитку пам`яті та навчального інтересу учнів. На другому уроці геометрії учні повторювали тему «Зрізана піраміда», спочатку за допомогою фронтального опитування були пригадані Основні теоретичні відомості теми, та оскільки урок був спрямований на застосування знань, то учні відразу перейшли до розв’язування задач. Діти декілька уроків не працювали зі зрізаною пірамідою, тому вчитель підібрала задачі різного рівня складності, щоб учні не плутались у темі «Піраміда» та «Зрізана піраміда», це було дуже вдалою думкою, оскільки перший учень який вийшов до дошки почав застосовувати формули піраміди до зрізаної піраміди. Також наприкінці уроку для повторення пройденого матеріалу та розвитку просторового мислення були запропоновані задачі на пошук перерізу просторових фігур, з чим учні успішно впорались. Домашнє завдання вчитель підібрала зі збірника, щоб діти не мали змогу користуватись готовими домашніми завданнями. Також, враховуючи відповіді біля дошки та на місцях, вчитель виставила оцінки з детальним поясненням того, за були зняті бали, щоб учні знали над чим працювати. 

Я мала змогу перевіряти зошити з домашнім завданням учнів і помітила, що деякі систематично не виконують домашнє завдання, що пагубно впливає на їх оцінки, оскільки, по-перше, вони отримують погані оцінки за домашнє, а, по-друге, не відпрацьовують запланований об’єм роботи вдома та не «набивають руку». Загалом звісно, ті, хто виконують домашнє завдання, розв’язують його добре і отримують добрі бали.

Сьогодні з групою учнів я проводила бесіду щодо важливості навчання та, зокрема, виконання домашнього завдання. Виявилось, що дехто не виконує завдання через брак часу, оскільки на разі приймає участь у змаганнях та увесь час збігає на тренуваннях. Я звісно пояснила, що позакласна зайнятість не повинна впливати на навчання та порадила навчитись планувати свій час. Інші учні не виконали домашнє через те, що не змогли з ним в прорватись, тому ми  розібрали домашні вправи та домовились про те, якщо вони у подальшому будуть відчувати труднощі, то необхідно звертатись до мене або до вчителя-предметника.

Немає коментарів:

Дописати коментар