Цього дня я відвідала практичне заняття з математичного аналізу в групі МІ-17, що роводид
а студентка-практикантка Габ С.С. з теми "Ознака Д'Аламбера". На початку пару була проведена актуалізація опорних знань, оскільки практичне відбувалось після лекційного заняття. Отже на дошці Світлана Сергіївна виклала зміт ознакти Д'Аламбера та наголосла на тому, що на парі будуть підібрані вправи, які не потребують перевірки виконаня необхіної умови збіжності, але при розв'язуванні домашніх вправ чи індивідуальних завдань, треба перевіряти виконаня даної умови. Студенти по списку виходили до дошки та тренувалися застосовувати ознаку Д'Аламбера, на парі працювала робоча атмосфера, група встигла розв'язати близько 15 вправ, що свідчіть про викокий темп роботи та високий рівень засвоєння матеріалу. Для тих учнів, хто швидше розв'язував границі ніж на дошці, студентка-практикантка виписала на бічній дошці наступні вправи до розв'язання. Увага студентів була зосереджена на завданнях. Важливі моменти Світлана Сергіїва виділяла темпом, паузами, інтонацією. Також залюбки відповідала на питання студентів, намагалась донести думки з різних сторін. Впродовж заняття студенти не займались зайвими справами, оскільки увесь час були під увагою. На мою думку пара пройшла на високому методичному рівні.
а студентка-практикантка Габ С.С. з теми "Ознака Д'Аламбера". На початку пару була проведена актуалізація опорних знань, оскільки практичне відбувалось після лекційного заняття. Отже на дошці Світлана Сергіївна виклала зміт ознакти Д'Аламбера та наголосла на тому, що на парі будуть підібрані вправи, які не потребують перевірки виконаня необхіної умови збіжності, але при розв'язуванні домашніх вправ чи індивідуальних завдань, треба перевіряти виконаня даної умови. Студенти по списку виходили до дошки та тренувалися застосовувати ознаку Д'Аламбера, на парі працювала робоча атмосфера, група встигла розв'язати близько 15 вправ, що свідчіть про викокий темп роботи та високий рівень засвоєння матеріалу. Для тих учнів, хто швидше розв'язував границі ніж на дошці, студентка-практикантка виписала на бічній дошці наступні вправи до розв'язання. Увага студентів була зосереджена на завданнях. Важливі моменти Світлана Сергіїва виділяла темпом, паузами, інтонацією. Також залюбки відповідала на питання студентів, намагалась донести думки з різних сторін. Впродовж заняття студенти не займались зайвими справами, оскільки увесь час були під увагою. На мою думку пара пройшла на високому методичному рівні.
Немає коментарів:
Дописати коментар