Сьогодні був дуже насичений день, ранку я проводила практичне заняття з матчиного аналізу в групі
МІ-16 з теми "Розв'язання фізичних задач". Оскільки тема
складна для розуміння, я ретельно попрацювала над посильністю й оптимальністю
об’єму матеріалу. Система завдань мала чітку структуру: завдання розв'язувались
від простого до складного. Спочатку студенти працювали на відшукання статичного
моменти, потім на пошук координатів центру мас, а при визначенні моменту
інерції їм знадобились і раніше застосовані формули. Потрібно відзначити, що студенти активно включались в
обговорення питань, не соромились висловлювати свої думки. Я заохочувала
таку активність схвалюючими фразами: «Молодець», «Правильно», «Так, саме так» і
т.д. Це сприяло внутрішньому розкріпаченню студентів, ніхто не відчував
себе зайвим, студентам приємно було усвідомлювати, що їхня думка значима, що
вони можуть побачити якісь приховані закономірності та факти, а значить, здатні
мислити глибоко і серйозно. Аудиторія вела себе дисципліновано, тому що
всі були включені в роботу і не мали змоги відволікатись.
Потім я відвідала
практичне заняття з магматичного аналізу, що проводила студентка-практикантка
Єременко Оксана Олександрівна в групі МІ-16 з теми "Потрійний
інтеграл". Оскільки це була перша пара де студенти зустрілись з проблемою
розв'язання задач, що містять потрійний інтеграл, то Оксана Олександрівна на
власному прикладі показала методику розв'язування потрійних інтегралів, а вже
потім пропонувала подібні завдання студентам. Завдання були підібрані доцільно
та були рівнево диференційовані. Вміння коментувати розв'язання
математичних виразів у студентки-практикантки розвинуте на високому рівні. Вона
неодноразово допомагала студентам та мотивувала їх до активної праці за
допомогою додаткових питань. Таким чином студенти завжди були у тонусі та не
відволікались від завдань. Оксана Олександрівна зуміла побудувати на парі
доброзичливу робочу атмосферу, що сприяло тісній співпраці. Практичне заняття
провелено на високому рівні.
Також відвідала лекційне
заняття викладача Дерези Ірини Сергіївни з аналітичної геометрії
для курсу МІ-18 з теми "Афінна та прямокутні декартові системи координат на площині". При викладі питань, що розглядались Іриною Сергіївною, був встановлений логічний зв'язок з раніше вивченими в школі питаннями з дисципліни «Геометрія». Матеріал лекції мав чітко сформульований зв'язок з практичними прикладами, що дає змогу забезпечити міцне формування професійних знань студентів спеціальності «Математика (інформатика)». Викладач володіє зворотним зв'язком з аудиторією на високому рівні. Викладач враховувала «принцип значущості» інформації та наголошувала на тому, що декартові системи координат це базові поняття геометрії та поняттями даної теми потрібно володіти досконало. При викладені матеріалу Ірина Сергіївна задавала питання та робила паузи для того, щоб студенти мали змогу прийти самостійно до деяких теоретичних питань лекції, так, наприклад аудиторія самостійно встановила, що в афінних координатах відстань встановити не можна. Студенти групи брали активну участь в обговоренні поставлених питань в рамках досліджуваної теми, проявляли зацікавленість. В цілому, лекція проведена на високому навчально-методичному та науковому рівнях, відповідає уявленням і вимогам, що пред'являються до викладача вищої школи.
для курсу МІ-18 з теми "Афінна та прямокутні декартові системи координат на площині". При викладі питань, що розглядались Іриною Сергіївною, був встановлений логічний зв'язок з раніше вивченими в школі питаннями з дисципліни «Геометрія». Матеріал лекції мав чітко сформульований зв'язок з практичними прикладами, що дає змогу забезпечити міцне формування професійних знань студентів спеціальності «Математика (інформатика)». Викладач володіє зворотним зв'язком з аудиторією на високому рівні. Викладач враховувала «принцип значущості» інформації та наголошувала на тому, що декартові системи координат це базові поняття геометрії та поняттями даної теми потрібно володіти досконало. При викладені матеріалу Ірина Сергіївна задавала питання та робила паузи для того, щоб студенти мали змогу прийти самостійно до деяких теоретичних питань лекції, так, наприклад аудиторія самостійно встановила, що в афінних координатах відстань встановити не можна. Студенти групи брали активну участь в обговоренні поставлених питань в рамках досліджуваної теми, проявляли зацікавленість. В цілому, лекція проведена на високому навчально-методичному та науковому рівнях, відповідає уявленням і вимогам, що пред'являються до викладача вищої школи.
В кінці дня для
окремих студентів групи МІ-16 та МІ-18 була проведена консультація з
математичного аналізу та аналітичної геометрії відповідно.
Немає коментарів:
Дописати коментар