День розпочався з того, що я поводила практичне заняття з математичного аналізу у групі
МІ-16 з теми "Заміна змінної в потрійному інтегралі. Обчислення об'ємів". Пару я розпочала з актуалізації опорних знань, у ході якої ми з учнями встановили, що при застосуванні потрйного інтегралу переходять до цилідричної або до сферичної системи координат, для кращої наочності я намалювала рисунки переходу до нових систем координат та зазначила формули. Студенти брали активну участь в акутуалізаії та встигали занотовувати. Даний етап пройшов дуже активно. Далі я запропонувала задачі, за допомогою яких студенти потренувались у переході між системамаи координат. Також на парі була введа дослідницька робота. Студенти доводили формулу кулі за добопогою формули обчислення об'ємів. Ми встигли розв'язати увесь запланований об'єм роботи та туденти добре оволоділи новими навичками, але для тренування я запропонувала їм змістовну систему задач у якості домашнього завдання, оскільки дана тема буде застосовуватись і надалі.
МІ-16 з теми "Заміна змінної в потрійному інтегралі. Обчислення об'ємів". Пару я розпочала з актуалізації опорних знань, у ході якої ми з учнями встановили, що при застосуванні потрйного інтегралу переходять до цилідричної або до сферичної системи координат, для кращої наочності я намалювала рисунки переходу до нових систем координат та зазначила формули. Студенти брали активну участь в акутуалізаії та встигали занотовувати. Даний етап пройшов дуже активно. Далі я запропонувала задачі, за допомогою яких студенти потренувались у переході між системамаи координат. Також на парі була введа дослідницька робота. Студенти доводили формулу кулі за добопогою формули обчислення об'ємів. Ми встигли розв'язати увесь запланований об'єм роботи та туденти добре оволоділи новими навичками, але для тренування я запропонувала їм змістовну систему задач у якості домашнього завдання, оскільки дана тема буде застосовуватись і надалі.
Потім я відвідала практичне заняття з аналітичної геометрії у групі МІ-18 з теми "Мішаний добуток векторів", що проводила студентка-практикантка Єременко Оксана Олександрівна. Занятя розпочалось з фронтального опитуання, де студенти пригадали означення мішаного, векторного, скалярногоь добутку векторів, та основні властивості. Видно, що студенти були підготовані до пари та добре відповідали на поставлені питання, за що отримували заохочення від Оксани Олександрівни. Робота на парі проходила в активному темпі, були розв'язані всі заплановані завдання. Студентка-практикантка добре володіла матеріалом практичного заняття та продемонструвала це на парі, вона залюбки відповідала на питання, що виникали у студентів та корегували їх відповіді біля дошки та на місцях, якщо це було необхвдго. Наприкінці пари були підведені підсумки, Оксана Олександрівна розмежувала поняття векторних добутків та проаналізувала роботу, виконану за пару.
Оскільки у п'ятницю студенти групи МІ-16 отримали індивідуальне домашнє завдання, то сьогодні для них була влаштована консультація, де вони мали змогу задати питання, що їх цікавлять по індивідуальній роботі.
Немає коментарів:
Дописати коментар