Шукати в цьому блозі

вівторок, 6 листопада 2018 р.

Практика у ВНЗ

Сьогодні я показала свої примітки Ірині Сергіївні, щодо практичного зайняття, що я буду проводити у п'ятницю. Ми розібрали дібран мною вправи та я пояснила як я бачу хід заняття. Вона у свою чергу внесла деяки корективи, до правильності розв'язаних завдань питань не було, але Ірина Сергіївна порекомендували дібрати ще одну задачу "про запас", оскільки студенти можуть взяти швидкий темп. 

Також вона дала завдання підготувати вправи для індивідуального домашнього завдання з математичного аналізу для студентів груми МІ-16. Воно повинно містити до 10 завдань та бути роззрахованим на 15 балів. 


Цього дня я проводила кураторську годину у групі МІм-14 на тему "Професія вчителя", оскільки на п'ятому курсі дана тема є актуальною. Метою заходу було провести інформаційно-просвітницьку роботу направлену на формування розуміння складових професії вчителя, познайомити з соціальними аспектами роботи, формувати вміння аналізувати, визначати специфіку, переваги і недоліки професії, визначати, наскільки вона може підійти конкретній людині; розвивати бажання працювати вчителем, виховувати повагу до професії вчителя. Під час заходу студенти виконували різноманітні завдання, спрямовані на аналіз професії вчителя та сприяли усвідомленому вибору майбутньої професії. Можна відзначити високу активність практично всіх студентів, двоє присутніх залишались дещо осторонь заходу в силу особливостей характеру, як пояснила куратор групи Дереза Ірина Сергіївна. Протягом всього кураторського часу спостерігався позитивний емоційний настрій. Загалом проведенням виховного заходу я задоволена. Була досягнута мета і реалізовані всі завдання.

Немає коментарів:

Дописати коментар