Шукати в цьому блозі

понеділок, 5 листопада 2018 р.

Практика у ВНЗ

Сьогодні я відвідала практичне заняття в групі МІ-16 з теми «Обчислення площ та об’ємів поверхонь за допомогою подвійного інтегралу», яке проводила студентка-практикантка Єременко Оксана. Оскільки пара проходила вже після лекційного заняття, то студенти володіли теорією з теми, і студентка-практикантка перевіряла обсяг знань, їх глибину, усвідомленість та розвивала уміння використовувати знання на практиці. Ставилися додаткові питання для перевірки міцності знань, виявленню і ліквідованню типових помилок. На парі була створена атмосфера значущості, серйозності і важливості роботи, неодноразово оголошувалось, що дана тема є базовою у курсі і студенти повинні вільно володіти нею, тому, по мірі можливостей, всі  були залучені до активної праці. На парі застосовувались різні способи активізації розумової діяльності: аналіз, синтез, порівняння і зіставлення. Організовано осмислення, первинне узагальнення і систематизація знань. Оксана Олександрівна також показала грунтовні знання та неодноразово допомагала студентам при розв'язанні задач. Практичне заняття пройшло в активному темпі, наприкінці студенти отримали домашнє завдання, з детальними рекомендаціями. 

Також сьогодні я проводила свій перший відкритий урок у групі МІ-18 з теми «Векторний та мішаний добуток векторів». Пару я розпочала з організаційного моменту, де з'ясувала відсутніх та відразу перейшла до наступного етапу заняття - магматичного диктанту, який був розрахований на 2 варіанти та містив 7 завдань. Під час даного виду роботи я слідкувала за аудиторією, ходила між рядами для запобігання списування, питання диктанту повторювала двічі для більшої точності. По закінченню я зібрала подвійні листочки та перейшла то етапу розв'язування задач. Запропоновані вправи були рівнево диференційовані та для активізації довгострокової пам'яті я пропонувала розв'язувати задачі двома способами: використовуючи векторний добуток та скалярний добуток, що студенти проходили на минулому занятті. Ми працювали в активному темпі, але всі заді, що були заплановані на пару розв'язати не встигли. на парі студенти по черзі виходили до дошки та розв'язували завдання, я намагалась залучити їх до коментування та обгрунтування своїх дій. Також особливу увагу я звертала на якість і грамотність записів на дошці, і в той же час, проходячи між рядами парт, контролювала записи у зошитах. В кінці пари я задала домашнє завдання та ми встигли усно розібрати одну з вправ високого рівня складності. Загалом, проведеним заняттям задоволена. 

Немає коментарів:

Дописати коментар