Шукати в цьому блозі

четвер, 1 листопада 2018 р.

Практика у вищому навчальному закладі

30.10.18 я завітала до університету щоб переглянути папки з докуметами до практики у ВНЗ , які розробляли студенти у минулих роках, і дізналась, що окрім перерахованих на конференції  паперів потрібно ще розробити лист оцінки виробничої практики, тож я зробила позначу про це для себе. 
Також я зустрілась із іншими студентами-практикантами, ми обговорили питання про відвідування занять один одного. Тож день був присвячений вийнятково методичній роботі. 

31.10.18 я працювала над документацією: повністю закінчила складати індивідуальний план та оформила лист оцінки виробничої практики. Також попрацювала над конспектом семінару з аналітичної геометрії з теми "Векторний та мішаний добуток векторів", який відбудеться вже наступного понеділка. 

01.11.18 ми зустрілись із куратоом з педагогічної практики для обговорення майб'тньої пари. На консультації Ірина Сергіївна ознайомилась з моїм конспектом практичного зайняття, надала певні методичні рекомендації, внесла правки та допомогда підібрати необхідну систему задач. Ірина Сергіївна також надала вичерпну консультацію щодо математичного диктанту, що буде проведений на парі та окреслила основні моменти, на які необхідно звернути увагу. Ми домовиличь, що я відвідаю у п'ятницю пару з аналітичної геометрії у групи, де буду проводити зайняття, для того щоб ознайомитись з темпом їх роботи та здібностями. 

Немає коментарів:

Дописати коментар