Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 2 листопада 2018 р.

Практика у вищому навчальному закладі

Спочатку я відвідала практичне зайняття Дерези І.С. з диференціальної геометрії у групі МІ-17-1 з теми "Нормальна і стична площини. Головна нормаль і бінормаль.". Після опеативного організаційного моменту, де були відмічені відсутні, викліді одразу перейшла до математичного диктанту, що складався з теоретичних па практичних питань. За допомогою такої форми роботи викладач перевірила теоретичну підготовку студентів до зайняття та ступінь засвоєння ними минулої теми за допомогою відповідних пактичних задач. Під час математичного диктанту Ірина Сергівна слідкувала за аудиторією та запобігала списуванню. Далі розпочався етап розв'язування задач з нової теми, студенти по черзі виходили до дошки та працювали із запропонованими прикладами, намагались коментувати свої дії. Викладач намагалась залучити всіх студентів до співпраці на парі, активізовувала їх увагу за допомогою цікавих питань, в той же час, проходячи між рядами парт, контролювала записи у зошитах. На складних або особливо важливих моментах Ірина Сергіївна зупинялась та більш детально приділяла увагу, слідкувала за тим, щоб усім були зрозумілі прийоми розв'язання задач. Студенти мали змогу задати питання у будь-який момент заняття, викладач встановила дружню робочу атмосферу.

Далі я була присутня на практичному занятті, що проводила Дереза І.С. з аналітичної геометрії з теми "Скалярний добуток" у групі МІ-18, де я буду проводити пару вже наступного понеділка. Після того як були відмічені відсутні, викладач влштувала математичний диктант, що містив 5 теоретичних завдань з теми "Скалярний добуток" та 3 практичних завдання з теми "Векторний простір", що учні проходили на милому зайнятті. Викладач пильно слідкувала за тим щоб студенти не користувались зошитами та не списували під час диктанту. Після даної форм роботи, у формі бесіди були оговорені правильні відповіді на запитання математичного диктанту, таким чином був організований етап актуалізації знань. На наступному етапі студенти розв'язували задачі, оскільки учні працюють із задачами біля дошки по списку, а в силу того, що на першому курсі ще не запам'ятали хто за ким йде, викладач слідкувала за порядком власноруч. Система завдань, яку зропонувала Ірина Сергіївна мала чітку структуру та мала рівну диференціацію. Викладач намагалась охопити увагу всіх присутніх та мотивувала студентів до плідної роботи у актвному темпі. Впродовж пари студенти не мали змогу відволікатись на зайві справи, оскільки кожен був під увагою викладача. Наприкінці заняття учні отримали домащнєзавдання та були підбиті підсумки. 

Немає коментарів:

Дописати коментар